sunnuntai 25. joulukuuta 2011

what i got this christmas:


Järkytyin ku serkkujen paketista ilmestyi tää!!! Tuossa on siis viis travel size Diorin hajuvettä, ihan mahtavaa!!! Vasemmalta oikealle: Miss Dior Chérie, Dolce Vita, j'Adore, Pure Poison ja Dior Addict 2


Mullon sit maailman paras äiti!! Sain ihanan käsivoiteen ja Burt's Bees huulirasvan, jota oon halunnut jo tosi pitkään!!! Tuossa on vielä jotain punaista sävyäkin...



Mä sain Konadit!!!! Noilla saa siis tosi helposti kivoja kuvioita kynsiin, oon haaveillut mokomista siitä asti kun näin serkun kynsissä :)

Sumea kuva mun ekasta epätoivoisesta yrityksestä....

Sanoin varmaan kaks kuukautta sitten että mikä tahansa Lushista käy, ja mamma muisti!!!! Tuossa on Honey I Washed the Kids saippua. Avasin ja kokeilin tänään, ihan jumalainen haju!!

Lisäksi sain sokerikuorinnan, joka on tarkoitettu käytettäväksi huomenna ennen reissua että aurinko ottaa paremmin ;)


Sain mun ekan hiusten kihartimen!!! Ihan uskomatonta etten oo omistanut ennen tätä :D Kyseessä siis Remingtonin Pearl Wand. Oon kokeillut jo pari kertaa, kaipaa vissiin vielä vähän harjoitusta :)

Kihartimen mukana tuli muuten myös yllättävän nätti rannekoru!!



Voi että mä ilahduin kun löysin tän paketista!!! Oon haaveillut myös Soap & Gloryn tuotteista jo jonkin aikaa, ja nyt sain The Fab Pore ihonkuorinnan. Kokeilin eilen illalla ja toimii!!! Mulle toi tuoksuu joulukuuselta, en tiedä miks :D

Sitten joitakin lahjoja kamuilta:

H&Mn hajuvesi, tuoksuu yllättävän hyvältä :)

Diggaan ihan tosissani henkkamaukan maskeista, halpoja ja ne toimii!

Julle ja Sara on maailman ihanimpia!!!! Oon haaveillut MOR:n Lychee Flower käsivoiteesta piitttkkääään ja sain sen!!!! Kiiitos!!!

Kiitti kaikille ihanille tontuille jotka on ollut toosi tarkkaavaisia tänä vuonna, oon maailman onnellisin tyttö just nyt :)

-Maija

PS. Loput lahjat näkee tästä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti